Четвер, 04.06.2020, 05:43
Вітаю Вас Гість | RSS

2-А клас ЗОШ №320 м.Києва

Пошук
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Травень » 26 » Завдання на літо!!!
13:47
Завдання на літо!!!

Завдання на літні канікули

Поради батькам щодо ефективних занять в період літніх канікул:

  • Заняття проводьте на свіжому повітрі в першій половині дня.
  • Організуйте повторення шкільного матеріалу у вигляді гри, не нав’язливо. Наприклад, нехай дитина буде вчителем і проведе урок, а ви будете учнем.
  • Важливо не перевтомлювати дитину, але заняття включіть в повсякденне життя.
  • Пропонуйте дитині більше читати для розширення словникового запасу. Для цього підійдуть будь-які твори, які дитина сама вибере.

Але пам’ятайте, що перш за все літні канікули надаються для відпочинку і оздоровлення.

Список рекомендованої літератури для учнів, що закінчили 2 клас

1.Українська народна казка «Про Оха-Чудотвора»

2.Якоб і Вільгельм Грімм «Бременські музиканти»

3.Ганс Крістіан Андерсен «Ромашка»

4. Захаріас Топеліус «Казка про старого гнома»

5. Петро Єршов «Горбоконик»

6. Оксана Іваненко «Синичка»

7. Іван Липа «Лада прекрасна»

8. Леся Мовчун «Горіхові принцеси»

9. Павло Тичина «пастелі»

10. Олександр Копиленко «Розбишака Чив»

11. Всеволод Нестайко «Просто Олесь друг»

12. Микола Трублаїні «Яшка і Машка»

13. Микола Трублаїні «Шоколад боцмана»

14. Євген Гуцало «Прелюдія весни»

15. Юрій Збанацький «Лелеки»

16. Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху»

Завдання на літо,українська мова,3 клас

СПИСУВАННЯ

1.Петрик ішов стежкою в саду. Бачить, біжить назустріч кудлатий собака. Петрик злякався. Хотів тікати. Раптом до нього притулилося кошеня. Воно підняло голову і жалібно нявчить. Петрик взяв кошеня на руки, розгнівався на собаку і пішов йому назустріч. Собака злякався і утік.

 

2. Весною ми пішли до лісу. Зійшло сонце. Подихнув легенький вітерець. Всі дерева в лісі заспівали. Кожне співало свою пісню. Береза співала ніжну пісню, а горобина – сумну. У дуба була мужня пісня, а у верби задумлива. Ось які пісні ми почули.

3. Ліс стоїть густою стіною. Шлях вузьким в’юном побіг поміж деревами. Дуби і сосни вже загубили свої шати, та від цього не став прозорий ліс.

Шумить густий Волинський ліс. Він ніби хоче нас приспати, заколисати.

                                 ДИКТАНТИ

1.Проснувся клен. Відчув, що весна наближається. Вона йде полями. А ластівки на крилах несуть її барвисті стрічки. Зітхнув клен, розправив плечі. Зазеленіли на ньому бруньки.

2. Травень – місяць квітів і пісень. Усе на землі замаяне зеленню. Усе радіє теплому сонцю. Літають у своїх клопотах бджоли. Прокинулись птахи. У гаях витьохкують солов’ї. щедро лічить усім довгі літа зозуля. Жайворонок піснею зустрічає новий день. Після теплих дощів розквітає в небі барвиста райдуга. (45 слів)

Завдання:

Записати слова, поділивши їх для переносу:

Знання, гайка, огірок, бур’ян.

Насіння, пальто, одуд, Мар’янка.

 

3.До поданих слів дописати власні назви.

Собака …,   кінь   …., місто   …. ,   ріка   ….,   письменник …., товариш ….,   вулиця     …. .

 

4. Списати текст. Вставити потрібні слова за змістом. Підкреслити слова, назви дій.                               

                                                 Берізка

     У нашому садку   … білокора берізка. Вона гарна в різні пори року. Навесні на берізці … листочки. Влітку деревце …   зелені шати. Золотисте вбрання   ….   на ній восени. А взимку білокора берізка – це срібна красуня.

Слова для довідки: з’являються, росте, одягає, розвивається.

 

5. Списати слова, вставити пропущені букви, дібрати перевірні слова.

З.ма, оз.ро, м.довий, д.рев’яний, л.генький, л.сточки, ст..пи, в.рба, з.леної, в.сокий.

 

6. 1. Вставити пропущену букву «щ»:

*е до* іде, пері*ить злива, *енятко вимокло , як хлю*,

А *иглик, *ебетун *асливий, *ебече, пурхнувши на ку*!

2. Виконати звуковий аналіз слова «щенятко». 

 

7.1.Вставити пропущені слова, які є назвами предметів.

Захищає …, вирощує …, сповіщає …, заплющує …, зачиняє …, загортає … .

( дитину, цукерку, огірки, очі, двері, новину).

2. Виконати звуко–буквений аналіз 1 слова з буквою «щ».

 

8. До кожного слова додати назву дії.

Чайка ( що робить?), річка (що робить?), учень (що робить?), учитель ( що робить?), ключем ( що зробиш?), човен ( що робить?), чемпіон (що робить?), чижик ( що робить?).

 

9. До кожного слова підібрати ознаки.

Пилка (яка?), гребінець (який?), піна ( яка?), пісня (яка?), черепаха ( яка?), човен (який?), звірятко (яке?), гриб (який?), джем (який?), джемпер (який?), велосипед (який?).

Підкреслити односкладові слова.

 

10. Списати. Поділити слова на склади.

Джем, джміль, джгутик, джемпер, джерело, джунглі, джаз, бджілка, джмелиний, народжений.

1. Підкреслити слова, які не можна перенести з рядка в рядок.

2. Придумати і записати 2 речення зы словом звертанням.

 

11. Списати. Визначити наголос.

Шуба, учень, жолудь, окуляри, учениця, авторучка, урожай, учителька, вчений, машина, гуси, вудка, суниця, синиця, зуб, гарбуз, гриб, урок, звуки, експеримент, олень, новий, черговий, ясен, фартух.

Підкреслити слова, які не можна переносити.

 

12. Списати. Поділити слова на склади.

Автобус, абрикос, хата, дорога, дитина, дах, парк, айстра, авторучка, мама, катамаран, ананас, кавун, мак, дерева, гарбуз, аеродром.

 

13. Списати. Підкреслити спонукальне речення.

Чистота – запорука здоров’я. Мийте руки з милом.

Хлоп’ята наловили в’юнів у Дніпрі.

Діти гралися на подвір’ї біля високої грушки.

Бджола мала, а й та працює. Хто не працює, той не їсть.

 

14. Дібрати слова, протилежні за значенням:

Зайти -   вийти                             Заснути –

Дозволити -                                  Говорити –

Загубити -                                    Сміятися –

15. 1.Списати

Ластівка

Весною з теплих країв повернулися ластівки. Вони дружно почали ліпити хатку під дахом.

У затишному гніздечку з’явились ластів’ята. Вони веселим щебетанням зустрічали сонечко.

2. В кожному реченні підкреслити підмет і присудок.

 

16. 1.Записати два слова привітання.

2.Прочитати текст. Визначити його тип.

Росла на грядці капуста. Була вона велика,кругла,біла. Сто листочків-одежинок мала на собі. Листочки у неї соковиті, солодкі.

а)Текст-опис

б)Текст- розповідь

в)Текст-міркування

Поставити потрібні розділові знаки в кінці речень.

Вибрати питальне речення.

а)Холодно взимку зайчику

б)Чому взимку іде сніг

в)Бережіть природу

3. Перебудувати речення в спонукальне. 

Хлопчик врятував пташеня.

4.Підкреслити головні слова в реченні.

Земля вкрилася пухнастим снігом.

Завдання на літо,математика ,3 клас

                  Задачі

1. На одній гілці сиділо 8 синичок, а другій – на 4 синички більше. Скільки синичок сиділо на двох гілках?

2. На уроці трудового навчання Оленка вирізала 12 квадратів, а Тетянка – на 4 квадрати менше. Скільки квадратів вирізали дівчатка ?

3. У трьох коробках 60 олівців. У першій коробці 10 олівців, а в другій – 20. Скільки олівців у третій коробці?

4. У трьох бідонах 40л молока. У першому бідоні 10л, а в другому – 20л. Скільки літрів молока в третьому бідоні?

5. У парку росло 26 беріз, дубів – на 43 більше, ніж беріз, а сосен – на 15 менше, ніж дубів. Скільки сосен росло в парку?

6. З першого вулика взяли 23 кг меду. Із другого – на 6 кг більше, ніж з першого, а з третього – на 12 кг менше, ніж з другого. Скільки кілограмів меду взяли з третього вулика?

7. У першому будинку 26 квартир, у другому – 28, а в третьому – на 4 квартири більше, ніж у першому і другому разом. Скільки квартир у третьому будинку?

8. Сергій виростив 16 кроликів, Микола – 14 кроликів, а Роман – на 6 кроликів менше, ніж Сергій і Микола разом. Скільки кроликів виростив Роман?

9. У 9 гаражах стояло по 2 легкових автомобіля, а вантажних автомобілів у цих гаражах було на 8 більше, ніж усіх легкових. Скільки вантажних автомобілів було у гаражах?

10. Біля школи 8 дівчаток посадили по 2 дерева, а хлопчики посадили на 5 дерев більше, ніж усі дівчатка. Скільки дерев посадили хлопчики?

11. Мама купила 3 пакети цукру по 2 грн. кожний і у неї ще залишилося 27 грн. Скільки грошей було у мами?

12. Мама дала двом дітям по 3 пиріжка . У тарілці залишилося ще 26 пиріжків. Скільки пиріжків було спочатку?

13. Три однакові шапочки коштують 24 грн. Скільки коштує одна шапочка?

14. Бабуся купила 2 головки капусти по 3 кг кожна. Скільки кілограмів капусти купила бабуся?

15. На клумбі росло 27 тюльпанів, а ромашок у 3 рази менше. Скільки всього квітів росло на клумбі?      

16. На полиці стояло 36 книжок, а на другій у 4 рази менше. Скільки всього книжок стояло на двох полицях?

18. Бабуся спекла 29 пиріжків. З м’ясом було 12 пиріжків, а решта – з яблуками. На скільки менше пиріжків з м’ясом, ніж з яблуками?

19. У потязі 36 вагонів: 10 купейних, решта – плацкартні. На скільки більше у потязі плацкартних вагонів, ніж купейних?

20. Юрко прочитав 22сторінки книжки, Світлана – на 13 сторінок більше, ніж Юрко,

а Тетяна – на 14 сторінок менше, ніж Юрко. Скільки сторінок прочитала Тетяна?

21. Двоє хлопчиків поділили порівну 14 цукерок. Скільки цукерок дісталося кожному хлопчику?

22. Тато купив 4 сітки моркви по 2 кг в кожній і 5 кг капусти. Скільки кілограмів овочів купив тато?

23. Накреслити відрізок 12 см і поділити його на три рівні частини.

24. Накреслити один відрізок 6см, а інший – на 5см довший.

 

Математичний диктант

1. Знайти:
- добуток чисел 2 і 9;
- суму чисел 2 і 6;
- різницю чисел 18 і 2;
- частку чисел 14 і 2.

 

2. Скласти вирази і знайти їх значення:
Добуток чисел 2 і 4 збільшити на 19
Частку чисел 16 і 2 збільшити на 45
20 зменшити на добуток чисел 2 і 8
11 збільшити на частку чисел 18 і 2

 

Добуток чисел 2 і 7 зменшити на 8.
Частку чисел 24 і 3 збільшити на 18.
Суму чисел 10 і 5 поділити на 3.
Різницю чисел 20 і 4 поділити на 2.

 

3. Записати вирази і обчислити їх значення:

Частку чисел 8 і 2 збільшити на 9.
Добуток чисел 3 і 8 зменшити на 7.
Число 60 зменшити на добуток чисел 5 і 7.
Суму чисел 20 і 8 зменшити в 4 рази.

 

Частку чисел 18 і 2 збільшити на 7.
Добуток чисел 3 і 7 зменшити на 5.
Число 70 зменшити на добуток чисел 5 і 9.
Суму чисел 20 і 4 зменшити в 4 рази.

 

 

Приклади

1. 8 – 2 + 7                 

13 – (5 + 4)
3 + 8 – 6                 

8 + (15 – 7)
14 – 6 + 5               

(7 + 6) – 8
9 + 4 – 7                 

7 + (5 + 1)

60 + 4 

                

2. 80 – 1 – 9
77 – 1                 

8 + 30 + 1
89 – 80               

66 – 6 + 10
69 + 1                 

90 – 60 – 20
75 – 5                 

90 – (60 – 20)

 

50 + 3                   

70 – 1 – 9

 86 – 1                  

 4 + 40 + 1

 98 – 90                  

 35 – 5 + 10

 59 + 1                  

 80 – 50 – 20

 64 – 4                  

 80 – (50 – 20)

 

3. 50 + 3            12 – 7 + 6
98 – 90              16 – ( 10 – 4 )
80 – 1                90 – 60 – 20
23 + 52              47 – 15 + 2

60 + 4                16 – 9 + 5
49 – 40               14 – ( 10 – 6 )
50 – 1                 80 – 50 – 10
34 + 23               58 – 14 + 2

 

4. 70 – 3                 80 – 34
72 + 8                     23 + 37
34 – 9                     57 + 18
26 + 8                     43 – 17

80 – 4                     60 – 35
64 + 6                     24 + 26
24 – 9                     47 + 27
35 + 9                     56 – 29

 

5. 2 . 6 + 9                45 – 17
2 . 9 – 13                  50 – 36
8 : 2 – 4                    90 – 19 + 22
2 . 7 + 8                    36 – 18
2 . 6 – 11                  70 – 29

10 : 2 – 5                  70 – 23 + 38
12 : 2 + 27                70 – (23 + 38)

 

6.2 . 4 + 23                    (37 – 13) : 3
3 . (3 + 5)                      64 – (18 + 9)
16 : 2 + 37                     64 – 18 + 9

2 . 3 + 28                       (49 – 22) : 3
3 . (4 + 3)                       75 – (29 + 7)
14 : 2 + 38                      75 – 29 + 7

7.12 : 3 + 6 + 4                   21 : 3 – 5 + 24
27 : 3 + 9 + 9                      18 : 3 + 4 – 10
24 : 3 – 6 + 30                     9 : 3 + 28 – 7

8.(12 + 12) : 4                     50 – 15 + 9
37 + 25 : 5                          67 – 8 – 30
32 : 4 : 2                            20 – 12 : 2
2 . 2 . 9                              5 . 7 + 3 . 6

(16 + 16) : 4                       60 – 15 + 8
38 + 35 : 5                         77 – 9 – 40
36 : 4 : 3                            22 – 14 : 2
2 . 2 . 6                              5 . 3 + 4 . 7

 

9. 43 + 55             70 – 7
39 – 20                 15 + 9

27 + 42                 50 – 6
64 – 30                 19 + 6

 

10.

 4м 5дм = … дм              6м 3дм = … дм
7дм 3см = … см              6дм 2см = … см
42дм = … м … дм           35дм = … м … дм

 

11. 4дм 5 см – 3 дм

 7 дм 8 см – 3 см

 1дм 2 см + 7 см

 3 дм 5 см – 1 дм

 

 12. 5 дм 4 см – 2 дм

8м 6дм + 2 дм

9 дм     4 см= **см

6 дм 8 см =* *см

6 дм 5 см – 2 дм

7м 3дм + 2 дм

3 дм 5 см=**см

8 дм 6 см =*см

38см = *дм *см

42дм =*дм*см 

 

 

 

Переглядів: 1824 | Додав: Наталія | Теги: завдання, літо | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
avatar
1 Анонімно • 16:28, 15.06.2016 [Матеріал]
как много((
avatar
Годинник
Календар
«  Травень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Copyright 1а320© 2020
Конструктор сайтів - uCoz